Služby sdílených dohledových a helpdesk systémů

Ve vlastním sdíleném dohledovém centru Vám nabízíme služby dohlížení vaší infrastruktury. Pronajímáme formou služeb mulitenantní monitorovací systém na bázi distributed monitoringu, včetně HelpDesk systému. Touto službou získáváte nejen kompletní přehled o provozu vaší technologické báze, ale můžeme sbírat specifické informace a vyhodnocovat je. Základní charakteristikou je, že naší schopností je dohlížet celou provozovanou infrastrukturu Vašeho řešení, včetně Vámi využívaných služeb Cloudových řešení třetích subjektů. Součástí služeb je sledování SLA nad celým IT provozem. Modularita monitorovacího systému nám zároveň umožňuje sběr libovolných dat a jejich vyhodnocování s tím, že koncovému zákazníkovi jsou k dispozici formou reportingu v jeho vlastní instanci systému.

Součástí těchto služeb je:

  • Remote management
  • Remote monitoring
  • Remote collecting
  • Reporting

S touto službou je rovněž možno získat expertní poradenství, které má hluboké znalostní zázemí.